Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Fashion Branding and Communication

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Fashion Branding and Communication Byoungho Jin
Libristo kód: 14623993
Nakladateľstvo Palgrave Macmillan, apríl 2017
This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on... Celý popis
? points 195 b
77.84
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
The Official Stardew Valley Cookbook Ryan Novak / Pevná
common.buy 22.33
TOP
One Piece: Pirate Recipes Sanji / Pevná
common.buy 18.59
TOP
Effortless Experience Matthew Dixon / Brožovaná
common.buy 18.69
TOP
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Pevná
common.buy 47.71
TOP
Queer Phenomenology Sara Ahmed / Brožovaná
common.buy 27.29
TOP
CHURCH VESTMENTS Herbert Norris / Brožovaná
common.buy 16.17
Marketing Fashion, Second edition Harriet Posner / Brožovaná
common.buy 35.48
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Brožovaná
common.buy 36.89
Hands on Hacking Matthew Hickey / Brožovaná
common.buy 33.66
Prose Edda Snorri Sturluson / Brožovaná
common.buy 14.45
Fundamentals of Fashion Management Dillon / Brožovaná
common.buy 34.97
Programming PyTorch for Deep Learning Ian Pointer / Brožovaná
common.buy 45.59
Fashion Marketing and Communication MITTERFELLNER / Brožovaná
common.buy 45.28

This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands. Brand is a critical asset many firms strive to establish, maintain, and grow. It is more so for fashion companies when consumers purchase styles, dreams and symbolic images through a brand. The volume starts with an introductory chapter that epitomizes the essence of fashion brand management with a particular emphasis on emerging branding practices, challenges and trends in the fashion industry. The subsequent five cases demonstrate how a family workshop from a small town can grow into a global luxury or premium brand within a relatively short amount of time. Scholars and practitioners in fashion, retail, branding, and international business will learn how companies can establish a strong brand identity through innovative strategies and management.

Informácie o knihe

Celý názov Fashion Branding and Communication
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2017
Počet strán 188
EAN 9781137523426
ISBN 1137523425
Libristo kód 14623993
Nakladateľstvo Palgrave Macmillan
Váha 452
Rozmery 218 x 155 x 19
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet