Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Experiential Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Experiential Marketing Batat
Libristo kód: 19698892
Nakladateľstvo Taylor & Francis Ltd, január 2019
Why do some brands make us feel good, while others frustrate us? What makes us engage with certain b... Celý popis
? points 503 b
200.65
Skladom u dodávateľa Odosielame za 19-25 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Experiential Marketing Wided Batat / Brožovaná
common.buy 61.06
Experience Marketing Bernd H. Schmitt / Brožovaná
common.buy 56.92
Politics and Emotions Marcos Engelken-Jorge / Brožovaná
common.buy 61.46
Politics of Emotions, Candidates, and Choices Heather E. Yates / Pevná
common.buy 61.46
Emotions in Politics Nicolas Demertzis / Pevná
common.buy 61.46

Why do some brands make us feel good, while others frustrate us? What makes us engage with certain brands, rebuy the same products, return to the same store or revisit the same destination over and over again? Is there a framework underlying how past an

Informácie o knihe

Celý názov Experiential Marketing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2019
Počet strán 302
EAN 9781138293151
ISBN 9781138293151
Libristo kód 19698892
Nakladateľstvo Taylor & Francis Ltd
Váha 592
Rozmery 242 x 164 x 19
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet