Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Emotional Influences on Sport Event Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Emotional Influences on Sport Event Marketing Maria Kiebacher
Libristo kód: 06821687
Nakladateľstvo VDM Verlag, február 2009
Management and marketing of sport events demand an §interdisciplinary approach, where one major §com... Celý popis
? points 137 b
54.80
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Arthurian Drama: An Anthology Alan Lupack / Pevná
common.buy 211.76
Imagen y sexualidad de las mujeres mastectomizadas Rafaela Blanco Sánchez / Brožovaná
common.buy 109.20
Biology of Drosophila / Brožovaná
common.buy 54.70
Pesticide Residues in Food World Health Organization / Brožovaná
common.buy 92.95
More Urban Less Poor Per Ljung / Brožovaná
common.buy 38.04
Multiple Criteria Decision Making G. H. Tzeng / Brožovaná
common.buy 121.11
Ethnobotany of Garasia Tribe K. L. Meena / Brožovaná
common.buy 74.68
Revolt of the Primitive Howard S. Schwartz / Brožovaná
common.buy 66.91
Widow's Hope Mary Ellis / Brožovaná
common.buy 19.57
Book of Memories William H. Hildebrand / Pevná
common.buy 30.37
Return to Oak River Falls Rex R Roderick / Brožovaná
common.buy 14.63
Tailoring Renewable Portfolio Standards Garrett Martin / Brožovaná
common.buy 49.45

Management and marketing of sport events demand an §interdisciplinary approach, where one major §component is often underestimated if not forgotten. §The emotional influences on sport event spectators §play a significant role when it comes to the §decision whether or not to take part at a sport §event. The aim of this scientific work is to §analyse the importance and awareness of the §emotional impact on spectators behaviour towards a §sport in general and sport events in particular with §regards to sport event marketing. The biggest §challenge therein lies in the area of measuring the §different categories of emotional impact and to §subsequently identify strategies how to incorporate §these emotions in marketing communication. Research §in this area has shown a strong upward trend in §recent years, however a sophisticated implementation §of emotional influences on sport event marketing §cannot yet be considered as realised and put into §practice. The point of accomplishing and developing §a strategic and fundamental basis for applied §emotion marketing has not been reached yet.

Informácie o knihe

Celý názov Emotional Influences on Sport Event Marketing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2009
Počet strán 68
EAN 9783639129373
ISBN 3639129377
Libristo kód 06821687
Nakladateľstvo VDM Verlag
Váha 128
Rozmery 230 x 178 x 4
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet