Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Effects of InGame-Advertising within a strategy computer game

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Effects of InGame-Advertising within a strategy computer game Björn Taubert
Libristo kód: 06838342
Nakladateľstvo VDM Verlag, február 2011
An auspicious opportunity for advertising companies arises out of the growing market for video games... Celý popis
? points 165 b
65.58
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Verbal Judo George Thompson / Brožovaná
common.buy 11.27
TOP
Freak Unique Pete Burns / Brožovaná
common.buy 13.39
TOP
Client Centered Therapy (New Ed) Carl Rogers / Brožovaná
common.buy 18.83
Rhythm of War / Brožovaná
common.buy 29.01
Přírodopis 7 pro ZŠ a VG Čabradová Věra / Brožovaná
common.buy 4.02
PRIPRAVUJEME
Finder - Heiße Begierde Ayano Yamane / Brožovaná
common.buy 6.74
Tyrannosaurid Paleobiology J Michael Parrish / Pevná
common.buy 61.85
Celtic Art Venceslas Kruta / Pevná
common.buy 57.02
One Day in the Life of Ivan Denisovich Aleksandr Solzhenitsyn / Pevná
common.buy 13.29
Michel Strogoff Jules Verne / Brožovaná
common.buy 15.00
Poe Shadow Matthew Pearl / Brožovaná
common.buy 18.43
Essays in Trespassing Albert O. Hirschman / Brožovaná
common.buy 58.53
Getting Rid Of Mister Kitchen Charlie Higson / Brožovaná
common.buy 26.99
City Dog, Country Frog Mo Willems / Pevná
common.buy 15.81

An auspicious opportunity for advertising companies arises out of the growing market for video games. Based on a real-time strategy computer game, this study assessed whether advertisements, implemented in four different versions of a custom-made World in Conflict: Soviet Assault mission as pure product and/or plot placement created after the advertising effect model by Kroeber-Riel, have an effect. Brand recall data, gathered with recall and recognition methods and evaluated by an analysis of variances, showed significant effects. Contrary, expected differences in brand recall based on the use of pure product or plot placement could not be verified. Furthermore, plot placement interactions did not correlate with the brand recall and no change in behavior could be detected.

Informácie o knihe

Celý názov Effects of InGame-Advertising within a strategy computer game
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2011
Počet strán 124
EAN 9783639314717
ISBN 3639314719
Libristo kód 06838342
Nakladateľstvo VDM Verlag
Váha 191
Rozmery 152 x 229 x 7
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet