Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

De la calidad del servicio a la fidelidad del cliente

Jazyk ŠpanielčinaŠpanielčina
Kniha Brožovaná
Kniha De la calidad del servicio a la fidelidad del cliente Maria Dolors Sebó Pamies
Libristo kód: 13090451
Nakladateľstvo ESIC Editorial, január 2004
Este libro intenta identificar cuáles son los principales antecedentes de la fidelidad del cliente,... Celý popis
? points 45 b
17.88
50 % šanca Prehľadáme celý svet Kedy knihu dostanem?

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Geometría y compasión Manuel Vázquez Montalbán / Brožovaná
common.buy 21.32
Ecofeminismo para otro mundo posible Alicia H. Puleo / Brožovaná
common.buy 21.62
Exuberancia irracional ROBERT J. SHILLER / Brožovaná
common.buy 22.64
Cuentos completos Mary Flannery O'Connor / Brožovaná
common.buy 14.95

Este libro intenta identificar cuáles son los principales antecedentes de la fidelidad del cliente, ya que de poco nos sirve decir que la fidelidad es un factor clave del éxito empresarial si no conocemos cómo podemos llegar a ella. Así pues, su objetivo

Informácie o knihe

Celý názov De la calidad del servicio a la fidelidad del cliente
Jazyk Španielčina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2004
Počet strán 176
EAN 9788473563710
ISBN 8473563719
Libristo kód 13090451
Nakladateľstvo ESIC Editorial
Váha 330
Rozmery 170 x 240
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet