Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Customer Relationship Management in the Airline Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Customer Relationship Management in the Airline Industry Volker Schmid
Libristo kód: 01645687
Nakladateľstvo Grin Publishing, december 2011
Seminar paper from the year 2005 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Celý popis
? points 39 b
15.61
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-11 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Seminar paper from the year 2005 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: A, Teesside Business School - University of Teesside (Teesside Business School), course: Customer Relationship Management, 22 entries in the bibliography, language: English, abstract: To analyse the consumer behaviour presents an important criteria to be successful in the airline industry. This text gives answers to most relevant questions regarding consumer behaviour, using Air Lingus as an example. Finally, it includes a plan to implement a relationship marketing programme.

Informácie o knihe

Celý názov Customer Relationship Management in the Airline Industry
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2011
Počet strán 36
EAN 9783640914487
ISBN 3640914481
Libristo kód 01645687
Nakladateľstvo Grin Publishing
Váha 54
Rozmery 140 x 216 x 2
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet