Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Cultural Differences in the Perception of Brand Personalities

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Cultural Differences in the Perception of Brand Personalities Martin Pydde
Libristo kód: 05278997
Nakladateľstvo Grin Publishing, máj 2009
Master's Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Celý popis
? points 138 b
55.00
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Origins of Citizenship in Ancient Athens Philip Brook Manville / Brožovaná
common.buy 57.12
Gefahr und Begierde, 1 Blu-ray Tim Squyres / Blu-ray
common.buy 13.31
Achtsamkeit, 2 Audio-CDs Martin Bohus / Audio CD
common.buy 20.38
Essence of Anthropology, International Edition William Haviland / Brožovaná
common.buy 84.68
International Politics in the Atomic Age John H. Herz / Brožovaná
common.buy 61.97
Micmacs - Uns gehört Paris!, 1 DVD Jean-Pierre Jeunet / DVD
common.buy 13.31
Managing New Industry Creation Thomas P. Murtha / Pevná
common.buy 55.10
Modifications of Einstein's Theory of Gravity at Large Distances Eleftherios Papantonopoulos / Brožovaná
common.buy 142.92
Magic Flute 2 Flutes Wolfgang Amadeus Mozart / Kniha
common.buy 18.16

Master's Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 2,0, European University Viadrina Frankfurt (Oder), language: English, abstract: Anthropomorphization happens whenever human characteristics are imputed to in-animate objects. This aptitude is observable in all cultures because it simplifies the interaction with nonliving objects (Fournier 1998, p.344). In search for ways to en-courage lasting costumer relationships the brand personality concept becomes a more prominent anthropomorphization in marketing. Brand personality is: the set of hu-man characteristics associated with a brand (Aaker 1997, p. 347).Aaker s brand personality scale was chosen for the purpose of this paper to create and analyze an online survey among Polish and German people in order to assess cultural differences in the perception of brand personalities.

Informácie o knihe

Celý názov Cultural Differences in the Perception of Brand Personalities
Autor Martin Pydde
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2009
Počet strán 72
EAN 9783640335190
ISBN 3640335198
Libristo kód 05278997
Nakladateľstvo Grin Publishing
Váha 104
Rozmery 148 x 210 x 4
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet