Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Corporate Social Responsibility and Consumer Identification

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Corporate Social Responsibility and Consumer Identification Owino Phyllis Osodo
Libristo kód: 09266278
Nakladateľstvo LAP Lambert Academic Publishing, apríl 2015
This book discusses the moderating role of personality traits on the relationship between four diffe... Celý popis
? points 107 b
42.71
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-11 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP NOVÉ
Omniscient Reader's Viewpoint, Vol. 3 Hye Young Im / Brožovaná
common.buy 14.40
A Child's Introduction to Egyptology Sara Mulvanny / Pevná
common.buy 16.21
NOVÉ
Emil und die Detektive Walter Trier / Pevná
common.buy 12.99
DOROTEA LA VACA VIAJERA Y EL MISTERIO DE LA NUBE LUCIANO SARACINO / Brožovaná
common.buy 15.81
PRIPRAVUJEME
101 Top Tips for HPLC Beginners Stavros Kromidas / Brožovaná
common.buy 54.90
Taking the Sell out of Sales NATALIE KLUN / Brožovaná
common.buy 8.25
Virgin Birth of Christ J Gresham Machen / Brožovaná
common.buy 26.69
Los persas Esquilo / Brožovaná
common.buy 15.81
Rotordynamics of Automotive Turbochargers Hung Nguyen-Schäfer / Pevná
common.buy 218.53
Legenderry: Green Hornet Daryl Gregory / Brožovaná
common.buy 18.43
Ergebnisse Der Inneren Medizin Und Kinderheilkunde M. v. Pfaundler / Brožovaná
common.buy 66.69
Anna Karenina Leo Tolstoy / Brožovaná
common.buy 18.53
Lincoln and Grant Edward H. Bonekemper / Brožovaná
common.buy 15.81
PRIPRAVUJEME
Rescued Dog Problem Solver TRACY J LIBBY / Pevná
common.buy 16.21

This book discusses the moderating role of personality traits on the relationship between four different dimensions of Corporate Social Responsibility (CSR) - economic, philanthropic, ethical and legal - and consumer identification, among clients of Safaricom in Kajiado County, Kenya. The author focuses on consumers' resonance with the various CSR programmes and the moderating effects of individual personality traits. She asserts that personality traits play a role in the relationship between CSR and Consumer Identification. Consequently, organisations should be cognizant of this fact and engage in various CSR programmes in order to tap into the different personality traits. The author recommends that individual preferences of CSR programmes should be identified by organisations in Africa so as to contribute to sustainable development. This book is highly recommended for organization managers, CEOs, scholars and policy makers within government.

Informácie o knihe

Celý názov Corporate Social Responsibility and Consumer Identification
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2015
Počet strán 136
EAN 9783659678301
Libristo kód 09266278
Váha 219
Rozmery 150 x 220 x 8
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet