Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Contrasts and Effect Sizes in Behavioral Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Contrasts and Effect Sizes in Behavioral Research Robert Rosenthal
Libristo kód: 02039542
Nakladateľstvo Cambridge University Press, december 1999
Contrasts are statistical procedures for asking focused questions of data. Compared to diffuse or om... Celý popis
? points 131 b
52.28
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-12 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Little Life Hanya Yanagihara / Pevná
common.buy 23.00
TOP
Hormone Repair Manual / Brožovaná
common.buy 16.64
TOP
Spin Selling Neil Rackham / Pevná
common.buy 26.84
TOP
GENKI VOL.2 WORKBOOK (3E ED. en 2021) BANNO / Brožovaná
common.buy 30.88
TOP
NASA Archives. 60 Years in Space Piers Bizony / Pevná
common.buy 118.39
Practical Packet Analysis, 3e Chris Sanders / Brožovaná
common.buy 39.86
Elephants on Acid Alex Boese / Brožovaná
common.buy 14.32
AKIRA: Art of Wall Kosuke Kawamura / Brožovaná
common.buy 99.11
The Art of the Hearthstone Robert Brooks / Pevná
common.buy 25.93
1000 Football Shirts Carlo Ancelotti / Brožovaná
common.buy 32.29
Silverview / Brožovaná
common.buy 19.98
Pillbugs and Other Isopods Orin McMonigle / Pevná
common.buy 60.55

Contrasts are statistical procedures for asking focused questions of data. Compared to diffuse or omnibus questions, focused questions are characterized by greater conceptual clarity and greater statistical power when examining those focused questions. If an effect truly exists, we are more likely to discover it and to believe it to be real when asking focused questions rather than omnibus ones. Researchers, teachers of research methods and graduate students will be familiar with the principles and procedures of contrast analysis, but will also be introduced to a series of newly developed concepts, measures, and indices that permit a wider and more useful application of contrast analysis. This volume takes on this new approach by introducing a family of correlational effect size estimates.

Informácie o knihe

Celý názov Contrasts and Effect Sizes in Behavioral Research
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 1999
Počet strán 224
EAN 9780521659802
ISBN 0521659809
Libristo kód 02039542
Nakladateľstvo Cambridge University Press
Váha 382
Rozmery 172 x 243 x 13
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet