Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Complaint Management and Channel Choice

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Complaint Management and Channel Choice Stefan Garding
Libristo kód: 09260113
Nakladateľstvo Springer International Publishing AG, máj 2015
This book investigates customer perceptions and expectations of complaint channels. In addition to t... Celý popis
? points 154 b
61.30
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Taking the Adventure GRACIA FAY ELLWOOD / Brožovaná
common.buy 25.66
BTEC Nationals Sport Student Book 2 + Activebook Adam Gledhill / Brožovaná
common.buy 43.38
Travels of a Wannabe Cowboy William Petersen / Brožovaná
common.buy 20.53
Abilities of Man Spearman / Brožovaná
common.buy 56.77

This book investigates customer perceptions and expectations of complaint channels. In addition to the conventional channels, the adequacy of online social networks as new complaint channel is analyzed. The managerial recommendations to improve customer satisfaction are based on a survey and reveal critical determinants of costumer channel choice and their expectation and perception of each complaint channel.

Informácie o knihe

Celý názov Complaint Management and Channel Choice
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2015
Počet strán 104
EAN 9783319181783
ISBN 3319181785
Libristo kód 09260113
Váha 1942
Rozmery 155 x 235 x 6
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet