Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Building Models for Marketing Decisions

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Building Models for Marketing Decisions Peter S. H. Leeflang
Libristo kód: 01397244
Nakladateľstvo Springer, Berlin, november 1999
With advances in information technology and expertise in modeling, IRI introduced model-based servic... Celý popis
? points 1251 b
497.83
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Velká kniha Reflexologie Ann Gillandersová / Brožovaná
common.buy 13.98
Ford Escort, Ford Orion od 9/90 Hans-Rüdiger Etzold / Brožovaná
common.buy 24.05
Works of Saint Cyril of Jerusalem, Volume 1 St Cyril of Jerusalem / Brožovaná
common.buy 49.02
Přízraky Milan Děžinský / Brožovaná
common.buy 5.22
Aromatherapy Encyclopedia Carol Schiller / Brožovaná
common.buy 18.51
Cambridge Dictionary of Linguistics Keith Brown / Pevná
common.buy 157.55
Excavations at Nessana, Volume 3 C. J. Kraemer / Pevná
common.buy 194.80
Fault Detection and Flight Data Measurement Ihab Samy / Brožovaná
common.buy 120.80
First Course in Structural Equation Modeling Tenko Raykov / Brožovaná
common.buy 75.50
Immobilization of Enzymes and Cells José M. Guisán / Brožovaná
common.buy 185.84

With advances in information technology and expertise in modeling, IRI introduced model-based services in the US that explain and predict essential parts of the marketplace. ACNielsen followed, and marketing researchers have been developing increasingly valid, useful and relevant models of marketplace behavior ever since. Models that provide information about the sensitivity of market behavior to marketing activities such as advertising, pricing, promotions and distribution are now routinely used by managers for the identification of changes in marketing programs that can improve brand performances. Building Models for Marketing Decisions, Second Edition describes up-dated marketing models that managers can use as an aid in decision making.

Informácie o knihe

Celý názov Building Models for Marketing Decisions
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2000
Počet strán 668
EAN 9780792377726
Libristo kód 01397244
Nakladateľstvo Springer, Berlin
Váha 1108
Rozmery 160 x 240 x 42
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet