Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Branded Mind

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Branded Mind Erik du Plessis
Libristo kód: 04346199
Nakladateľstvo Kogan Page Ltd, február 2011
"The Branded Mind" is about how people think, and particularly how people think about brands. It exp... Celý popis
? points 110 b
43.67
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Spartan Warrior Workout Dave Randolph / Brožovaná
common.buy 13.68
Crystal Katie Price / Brožovaná
common.buy 19.61
Attempts Gideon Yaffe / Brožovaná
common.buy 62.28
Beginning Android 3 Mark Murphy / Brožovaná
common.buy 38.13
Tales of the Jazz Age F Scott Fitzgerald / Brožovaná
common.buy 14.48
Introduction to the Psychotherapies Sidney Bloch / Brožovaná
common.buy 102.14
Crosswalking Peters / Brožovaná
common.buy 19.31
Melville's Taxation: Finance Act 2019 Alan Melville / Brožovaná
common.buy 43.97
Chemistry DeMYSTiFieD, Second Edition Linda Williams / Brožovaná
common.buy 23.04
Beyond the Baton Diane Wittry / Brožovaná
common.buy 56.85
Brian's Journey Merril Holloway II / Brožovaná
common.buy 19.51
Matter Abbie Dunne / Brožovaná
common.buy 8.34
Weathercock Glen Duncan / Brožovaná
common.buy 19.61
Call My Roofer Aka Homeowner Armed and Dangerous Chris Brooke / Brožovaná
common.buy 18.00

"The Branded Mind" is about how people think, and particularly how people think about brands. It explores what we know about the structure of the brain, explains how the different parts of the brain interact, and then demonstrates how this relates to current marketing theories on consumer behaviour. It investigates developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies. Including research by Millward Brown, one of the World's top market research companies, it touches on key topics such as the nature of feelings, emotions and moods, personality, measuring the brain, consumer behaviour and decision making and market segmentation.

Informácie o knihe

Celý názov Branded Mind
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2011
Počet strán 272
EAN 9780749461256
ISBN 074946125X
Libristo kód 04346199
Nakladateľstvo Kogan Page Ltd
Váha 568
Rozmery 166 x 243 x 22
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet