Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Brand Psychology

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Psychology Jonathan Gabay
Libristo kód: 08020517
Nakladateľstvo Kogan Page Ltd, marec 2015
Revealing the hidden processes behind why certain brands command our loyalty and trust, " Brand Psyc... Celý popis
? points 118 b
46.94
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Predictably Irrational, Revised Dan Ariely / Brožovaná
common.buy 7.45
Secrets of Sit'n'Gos Phil Shaw / Brožovaná
common.buy 21.45
Influence is Your Superpower / Brožovaná
common.buy 13.39
4D Leadership Alan Watkins / Brožovaná
common.buy 42.71
Power of Customer Experience / Brožovaná
common.buy 36.87
Customer Experience Design Book Rajat Chawla / Brožovaná
common.buy 59.03
Bumper Cars Athol Williams / Brožovaná
common.buy 15.51
Crisis, Issues and Reputation Management Andrew Griffin / Pevná
common.buy 142.96
Hard Day's Knight John G Hartness / Brožovaná
common.buy 14.60
Brand Psychology Jonathan Gabay / Pevná
common.buy 142.96
Comodo_Draconis_martianus Michael D Moore / Brožovaná
common.buy 32.64

Revealing the hidden processes behind why certain brands command our loyalty and trust, " Brand Psychology" looks at how to build up a positive brand image through Corporate Social Responsibility and ethical transparency.Reputation management authority Jonathan Gabay takes readers on a tour of the corporate, political and personal brands whose understanding of consumer psychology has either built or broken them, with examples such as e-cigarette legislation, the London 2012 Olympics, the iPhone 5S's fingerprint ID technology and Miley Cyrus.He answers key questions about brand and reputation management, including: --Why do we trust some brands more than others?--How important is integrity for a brand's survival?--How can brand confidence be rebuilt during a crisis?Combining practical, how-to advice on media relationships and crisis management, with an exploration of reputation psychology and consumer motivation, "Brand Psychology" reveals how to build a meaningful brand that resonates with the public.

Informácie o knihe

Celý názov Brand Psychology
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2015
Počet strán 440
EAN 9780749471736
ISBN 0749471735
Libristo kód 08020517
Nakladateľstvo Kogan Page Ltd
Váha 682
Rozmery 156 x 235 x 25
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet