Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Brand Management with Social Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Management with Social Media Shahriyar Humbatov
Libristo kód: 09930940
Nakladateľstvo Anchor Academic Publishing, október 2015
It is highly important to highlight that nowadays the digital age drives the enterprises to focus mo... Celý popis
? points 261 b
103.65
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Advanced Concepts in Lumbar Degenerative Disk Disease Jo?o Luiz Pinheiro-Franco / Pevná
common.buy 244.13
Aquafeed Formulation Sergio Nates / Pevná
common.buy 157.79
PIANO SOLOS OF CHORAL FAVORITES JAY SANBORN / Brožovaná
common.buy 11.76
OCR Psychology for A Level Workbook 1 Molly Marshall / Brožovaná
common.buy 11.76
Fondamenti Di Psicologia Dello Sviluppo George Butterworth / Pevná
common.buy 215.35
Bewertung Von Termingesch ften Auf Elektrizit t Jens Muller-Merbach / Brožovaná
common.buy 82.91
My Sunshine Away Milton ONeal Walsh / Brožovaná
common.buy 18.41
feine Linie David Boventer / Brožovaná
common.buy 13.68
Pots and practices Annelou van Gijn / Brožovaná
common.buy 52.02

It is highly important to highlight that nowadays the digital age drives the enterprises to focus more on the social media platforms, because the social media has enabled the customers to engage with the brand products / services. The social media platforms such as social networks, blogging, microblogging, photo and video sharing support brand managers to create relevant contents to promote the brand facilities / amenities. The deliberately designed social media campaigns can help the firms to generate brand awareness and brand loyalty with the help of the social media tools such as Facebook (social networks), Twitter (microblogging), Instagram (photo sharing), YouTube (video sharing) and WordPress (blogging). In this research paper, it is highly possible that one can find a very useful facts how to use the services of chosen Social media Platforms to create Brand Awareness and build Brand Loyalty of the existing enterprise.

Informácie o knihe

Celý názov Brand Management with Social Media
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2015
Počet strán 128
EAN 9783954894833
ISBN 3954894831
Libristo kód 09930940
Nakladateľstvo Anchor Academic Publishing
Váha 177
Rozmery 148 x 210 x 8
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet