Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Breakout Nirmalya Kumar
Libristo kód: 05189305
Nakladateľstvo Palgrave Macmillan, február 2015
World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan... Celý popis
? points 134 b
53.67
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 10-14 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Pevná
common.buy 36.59
How to Style Your Brand Fiona Humberstone / Brožovaná
common.buy 30.22
Stasi John O. Koehler / Brožovaná
common.buy 22.94
Plastisches Gestalten Christine Bachmeier / List
common.buy 28.50
Fighting Auschwitz Jozef Garlinski / Pevná
common.buy 34.06
Low-cost Nanomaterials Zhiqun Lin / Pevná
common.buy 115.95
Ice War Brian Falkner / Brožovaná
common.buy 13.13
Pictures of War Mary Griffiths / Brožovaná
common.buy 16.47
Breakout M. Lamberg-Karlovs / Brožovaná
common.buy 32.95
What do Philosophers Do? Penelope Maddy / Pevná
common.buy 46.50
Ethics and Education Research Rachel Brooks / Pevná
common.buy 165.99
Walls of Jericho Rudolph Fisher / Brožovaná
common.buy 37.30

World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan for emerging market brands to achieve success in international markets. This best-selling, updated edition outlines eight strategies - including the Asian tortoise route, from B2B to B2C, brand acquisition and leveraging cultural resources - that will take brands from domestic dominance to worldwide triumph and dominance. For each strategic route, Kumar and Steenkamp examine the most effective implementation and identify the problems that companies will face and how these can be overcome. Full of international case studies including HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas and Corona, the authors demonstrate that their strategies and underlying strategic brand-building principles are here to stay. Brand Breakout is not only a practical and enlightening guide for emerging market brands but crucial reading for Western companies who should not underestimate the challenge coming from these up-and-coming international businesses. It equips readers with the knowledge and techniques so that their brand can finally go global.

Informácie o knihe

Celý názov Brand Breakout
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2015
Počet strán 256
EAN 9781137467591
ISBN 1137467592
Libristo kód 05189305
Nakladateľstvo Palgrave Macmillan
Váha 430
Rozmery 157 x 236 x 16
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet