Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Attribution Modelling in Google Ads and Facebook

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Attribution Modelling in Google Ads and Facebook Himanshu Sharma
Libristo kód: 21238602
Nakladateľstvo Independently Published, január 2019
Attribution modelling is the process of understanding the customer purchasing journey and determinin... Celý popis
? points 234 b
93.61
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Attribution modelling is the process of understanding the customer purchasing journey and determining the most effective marketing channels/campaigns for investment at a particular point in time.A lot has been said about attribution modelling over the year

Informácie o knihe

Celý názov Attribution Modelling in Google Ads and Facebook
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2019
Počet strán 468
EAN 9781792911392
ISBN 1792911394
Libristo kód 21238602
Nakladateľstvo Independently Published
Váha 1279
Rozmery 203 x 254 x 31
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet