Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim Paul Gillin
Libristo kód: 17098943
Nakladateľstvo Createspace Independent Publishing Platform, november 2012
Customers don't suffer in silence anymore. Today they make their gripes public on the branded websit... Celý popis
? points 37 b
14.83
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Customers don't suffer in silence anymore. Today they make their gripes public on the branded websites of the very businesses they attack. Online customer attacks have struck some of America's biggest brands, and the volume and scope is growing dramaticall

Informácie o knihe

Celý názov Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2012
Počet strán 258
EAN 9781479244553
ISBN 1479244554
Libristo kód 17098943
Váha 349
Rozmery 152 x 229 x 14
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet