Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Allocation of Marketing Resources to Optimize Customer Equity

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Allocation of Marketing Resources to Optimize Customer Equity Giuliano Tirenni
Libristo kód: 07118138
Nakladateľstvo Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften AG, november 2010
To stay competitive, companies spend billions of§dollars each year on building long-term relationshi... Celý popis
? points 299 b
119.05
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Minecraft - Llawlyfr Ymladd Mojang / Pevná
common.buy 10.08
Lucy Edward Morse / Brožovaná
common.buy 23.40
Inseln Der Weisheit Alexander Moszkowski / Brožovaná
common.buy 30.36
Signifying Animals / Pevná
common.buy 197.14
Respiratory System Paul R. Goddard / Brožovaná
common.buy 20.17
Notes on the Puerto Rican Revolution Gordon K. Lewis / Brožovaná
common.buy 24.81
Men Should Come With Warning Labels Sonia Torretto / Brožovaná
common.buy 17.34
What the Silence Said David W Hickman / Brožovaná
common.buy 12.20
Carter Burwell Carter Burwell / Brožovaná
common.buy 17.44
Spieltheorie Werner Krabs / Brožovaná
common.buy 28.44
Empire! Red Jordan Arobateau / Brožovaná
common.buy 24.81

To stay competitive, companies spend billions of§dollars each year on building long-term relationships§with their customers. Marketing managers are§therefore constantly challenged with the problem of§how to allocate a limited marketing budget across§customers and competing marketing initiatives. This§work addresses the problem of how to efficiently§allocate marketing resources to maximize the§financial value generated by marketing investments.§Advanced stochastic models addressing the following§three issues are proposed: a) maximization of§customer lifetime value by linking marketing actions§to the financial value generated during the§relationship with the company, b) estimation of the§financial profile of customers and, c) use of risk§management techniques to select the optimal customer§portfolio. This research has been done while the§author was working at the Math & Computer Science§Department of the IBM Zurich Research Laboratory in§Rüschlikon, Switzerland.

Informácie o knihe

Celý názov Allocation of Marketing Resources to Optimize Customer Equity
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2010
Počet strán 168
EAN 9783838101125
ISBN 383810112X
Libristo kód 07118138
Váha 254
Rozmery 152 x 229 x 10
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet