Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Advertising Worldwide

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Advertising Worldwide Ingomar Kloss
Libristo kód: 01567485
Nakladateľstvo Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, november 2000
Each company expanding its activities to foreign countries and advertising its products faces the qu... Celý popis
? points 304 b
121.04
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Twisted Love Ana Huang / Brožovaná
common.buy 9.78
TOP
Introducing Translation Studies Munday / Brožovaná
common.buy 55.88
TOP
The Richest Man In Babylon George S. Clason / Brožovaná
common.buy 8.46
TOP PRIPRAVUJEME
Tombland C. J. Sansom / Brožovaná
common.buy 12.20
Fermat's Last Theorem Simon Singh / Brožovaná
common.buy 11.69
Kairos / Pevná
common.buy 17.54
Educating Rita Willy Russell / Brožovaná
common.buy 13.61
Vintage Fishing Reels of Sweden Daniel Skupien / Pevná
common.buy 40.64
My Dad Wrote a Porno Jamie Morton / Pevná
common.buy 15.93
Sleeping Chinese Bernd Hagemann / Brožovaná
common.buy 9.27
Computer Networking : Principles, Protocols and Practice Olivier Bonaventure / Brožovaná
common.buy 41.75
Polish-Lithuanian State, 1386-1795 Daniel Z. Stone / Pevná
common.buy 75.35
First Principles Herbert Spencer / Pevná
common.buy 51.84

Each company expanding its activities to foreign countries and advertising its products faces the question of how to do it. The book addresses the following questions: What are the social, cultural or religious particularities of advertising and advertising practices? Are there any taboos? What about legal restrictions? How is the advertising infrastructure? Are there any institutions, federations or boards of advertising? What about the availability of media? How are media data collected? What are the methods of gaining advertising data? How can specific target groups be addressed? Are there any specific habits in using media? The book offers comprehensive information on advertising conditions in Australia, Belgium, Finland, France, Germany, India, Japan, Mexico, Russia, South Africa, Taiwan, and the USA. It is written by specialists from these countries.

Informácie o knihe

Celý názov Advertising Worldwide
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2000
Počet strán 294
EAN 9783540677130
ISBN 3540677135
Libristo kód 01567485
Váha 1350
Rozmery 155 x 235 x 22
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet