Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Advertising and Society - An Introduction 2e

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advertising and Society - An Introduction 2e Carol J Pardun
Libristo kód: 02292333
Nakladateľstvo John Wiley & Sons Inc, august 2013
Now revised and updated to reflect the impact of emerging technologies, this new edition of Adverti... Celý popis
? points 155 b
61.83
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Supercommunicators / Brožovaná
common.buy 15.63
TOP
Doodle Chaos Irvin Ranada / Brožovaná
common.buy 13.81
TOP
Reconnecting to The Source Ervin Laszlo / Brožovaná
common.buy 15.42
TOP
Apollo Floris Heyne / Pevná
common.buy 46.29
Farewell to Arms Ernest Hemingway / Brožovaná
common.buy 15.32
Grammar and Punctuation Ages 5-7 Sarah Lindsay / Brožovaná
common.buy 5.03
Business Etiquette in Brief Ann Marie Sabath / Brožovaná
common.buy 12.40
Second Mountain David Brooks / Brožovaná
common.buy 11.29
Translation - Theory and Practice Daniel Weissbort / Brožovaná
common.buy 101.98
Inwestowanie w jednej lekcji Mark Skousen / Brožovaná
common.buy 12.20
Homo Videns GIOVANNI SARTORI / Brožovaná
common.buy 17.64
Harper y el paraguas mágico CERRIE BURNELL / Brožovaná
common.buy 12.90
At Home in Thrush Green Miss Read / Brožovaná
common.buy 11.69
Chuck's Dinosaur Tinglers Chuck Tingle / Brožovaná
common.buy 10.88
Two Saints Arun Shourie / Pevná
common.buy 30.35
Accidental Sorcerer K E Mills / Brožovaná
common.buy 15.02

Now revised and updated to reflect the impact of emerging technologies, this new edition of Advertising and Society: Controversies and Consequences examines the evolution of advertising and its influence on society. Expanded with five new chapters covering the impact of emerging technologies, including the evolution of Direct to Consumer (DTC) pharmaceutical advertising; product placement in various media; and the growing intrusiveness of Internet marketing Explores a broad range of topics including alcohol, tobacco, and sex in advertising; the pros and cons of negative political adverts; advergrames; and the use of stereotypes Examines the impact of advertising through its distinctive 'point/counterpoint' format --designed to spark discussion and help students understand the complexities of the issues being presented Lends substantial clarity to the subject, uniquely balancing criticism and practice within one text Includes chapter-level overviews and summaries of the topic history and key issues, along with student-friendly features such as ideas for papers and questions for discussion

Informácie o knihe

Celý názov Advertising and Society - An Introduction 2e
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2013
Počet strán 310
EAN 9780470673096
ISBN 0470673095
Libristo kód 02292333
Nakladateľstvo John Wiley & Sons Inc
Váha 484
Rozmery 174 x 243 x 15
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet