Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Advertised Mind

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advertised Mind Erik Plessis
Libristo kód: 04138908
Nakladateľstvo Kogan Page Ltd, júl 2008
Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advert... Celý popis
? points 97 b
38.61
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-12 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Star Wars Legends: Labyrinth of Evil James Luceno / Brožovaná
common.buy 7.17
Ageless Suzanne Somers / Brožovaná
common.buy 15.86
Art and Science of Negotiation Raiffa / Brožovaná
common.buy 35.68
Skimming Stones Rob Cowen / Brožovaná
common.buy 10.30
Francis Bacon John Russell / Brožovaná
common.buy 21.12
Advances in Military Sociology Giuseppe Caforio / Pevná
common.buy 223.42
Shetland - North Mainland Ordnance Survey / Mapa
common.buy 19.70
Assertiveness At Work Kate Back / Brožovaná
common.buy 83.70
Assertiveness Pocketbook: 2nd Edition Max Eggert / Brožovaná
common.buy 14.24
Sherlock Effect Young / Pevná
common.buy 197.54
PRIPRAVUJEME
House of Angels Freda Lightfoot / Brožovaná
common.buy 9.49
Antitrust Policy versus Economic Power J.W. Aarts / Brožovaná
common.buy 121.31
300+ Sizzling Icebreakers Michael Puffett / Brožovaná
common.buy 16.27

Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advertising. "The Advertised Mind" draws on the very latest research into the workings of the human brain undertaken by psychologists, neurologists and artificial intelligence specialists. Author Erik du Plessis uses this research to suggest why emotion is such an important factor in establishing a firm memory of an advertisement and predisposing consumers to buy the brand that is being advertised. He also draws on the findings of Adtrack's world-famous database of responses to over 30,000 TV commercials (the largest in the world). He explores what 'ad-liking' really means, and suggests how this paradigm about the role of emotion has resulted in a continued effort to obtain maximum return from advertising spend.

Informácie o knihe

Celý názov Advertised Mind
Autor Erik Plessis
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2008
Počet strán 256
EAN 9780749450243
ISBN 074945024X
Libristo kód 04138908
Nakladateľstvo Kogan Page Ltd
Váha 400
Rozmery 157 x 234 x 19
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet