Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Advances in Advertising Research (Vol. IV)

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advances in Advertising Research (Vol. IV) Micael Dahlén
Libristo kód: 09372323
Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volum... Celý popis
? points 154 b
61.46
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Gheranda Samhita James Mallinson / Brožovaná
common.buy 16.34
Two-Word Verb George A. Meyer / Pevná
common.buy 175.02
Abraham Lincoln John George Nicolay / Brožovaná
common.buy 28.66
We Shall Be Free Uche Ogwo / Brožovaná
common.buy 22.70
Ethnic China Li / Pevná
common.buy 165.53
Forbidden Fruit Paul Kurtz / Brožovaná
common.buy 18.46
Looking with Forever Eyes WHELCHEL MARY / Brožovaná
common.buy 14.02
Raum, Zeit, Architektur Sigfried Giedion / Pevná
common.buy 58.23
Let's Go Shopping Joshua George / Leporelo
common.buy 14.02
Truth The Whole Truth Nothing but the Truth Livi Simon George Livi Livi Shea Caine Dori Dori Mueller Mueller Sweeney Ross Ross Ross Ross Ross Ross Ross Ross Ross Of Of Of Of Of Of Of Of / Brožovaná
common.buy 22.70
Coventry's Blitz David McGrory / Brožovaná
common.buy 20.48
Juan Rulfo: En Los Ferrocarriles Juan Rulfo / Pevná
common.buy 59.44
Age of Inquiry Robert Clayton Buick / Brožovaná
common.buy 16.75
All the King's Men: A Kings of Charleston Novel Kat H Clayton / Brožovaná
common.buy 14.83

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 11th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Stockholm (Sweden) in June 2012. The conference gathered 150 leading researchers from 22 countries under the conference theme "The changing roles of advertising". The book provides international state-of-the-art research with 30 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network.

Informácie o knihe

Celý názov Advances in Advertising Research (Vol. IV)
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2013
Počet strán 407
EAN 9783658042165
ISBN 3658042168
Libristo kód 09372323
Váha 5394
Rozmery 148 x 210 x 22
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet