Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Advances in Advertising Research (Vol. III)

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Advances in Advertising Research (Vol. III) Tobias Langner
Libristo kód: 01784439
Nakladateľstvo Gabler, jún 2012
Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volum... Celý popis
? points 154 b
61.46
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Secret Life of Words Henry Hitchings / Brožovaná
common.buy 11.29
Gesellschaftstheorie und Kulturkritik Theodor W. Adorno / Brožovaná
common.buy 14.93
Dangast Grunes Land am Meer - Meine Heimat Albert Schmoll / Brožovaná
common.buy 24.92
Tiempo Para Dios REV Eduardo Gonzalez / Brožovaná
common.buy 7.46
Personenlexikon der Psychotherapie Gerhard Stumm / Pevná
common.buy 175.42
Die Wasserblüte Edward Gorey / Pevná
common.buy 14.93
Data-Driven Techniques in Speech Synthesis R.I. Damper / Brožovaná
common.buy 186.32
Rich Media eLearning Jörg Hehl / Brožovaná
common.buy 75.19
Der Teddy und die Tiere Michael Ende / Pevná
common.buy 13.82
Ants, Bikes, and Clocks William Briggs / Brožovaná
common.buy 73.27
Popular Front and the Progressive Tradition David Blaazer / Pevná
common.buy 128.38
Consumer Generated Content Daniela Engel / Brožovaná
common.buy 70.04
Ronald Reagan in Hollywood Stephen Vaughn / Pevná
common.buy 117.78
24 + 1 Weihnachtsgeschichten auf Schmetterlingsart Alexander Ruth / Brožovaná
common.buy 6.25

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 10th International Conference on Research in Advertising (ICORIA) which was held in Berlin (Germany) in June 2011. In the face of an ever increasing number of products and services, as well as an increasingly cluttered media environment, advertising research is confronted with multiple challenges. Against this background, the book provides international state-of-the-art research with 32 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network. §

Informácie o knihe

Celý názov Advances in Advertising Research (Vol. III)
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2012
Počet strán 436
EAN 9783834942906
ISBN 3834942901
Libristo kód 01784439
Nakladateľstvo Gabler
Váha 668
Rozmery 213 x 157 x 34
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet