Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

50 Customer Experience Lessons: Customer Oriented Mindset, is the key to improve the company performance

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha 50 Customer Experience Lessons: Customer Oriented Mindset, is the key to improve the company performance Muhammad Farooq
Libristo kód: 27441038
Nakladateľstvo Independently Published, október 2019
Google, Amazon, Facebook, and Alibaba have not become the world-leading companies in just 20 years b... Celý popis
? points 31 b
12.30
Skladom u dodávateľa Odosielame za 13-18 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Google, Amazon, Facebook, and Alibaba have not become the world-leading companies in just 20 years because of technology, investment or hard work of the founders. The Internet was there for everyone. The investors who invested in Alibaba and Apple had more

Informácie o knihe

Celý názov 50 Customer Experience Lessons: Customer Oriented Mindset, is the key to improve the company performance
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2019
Počet strán 112
EAN 9781698642352
ISBN 1698642350
Libristo kód 27441038
Nakladateľstvo Independently Published
Váha 127
Rozmery 127 x 203 x 7
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet