Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha 3D Games Programming Pierre (University of Pretoria) Rautenbach
Libristo kód: 04269196
Nakladateľstvo Cengage, október 2008
3D Game Programming focuses on all the elements making up a 3-D first-person shooter game engine usi... Celý popis
? points 286 b
113.88
50 % šanca Prehľadáme celý svet Kedy knihu dostanem?

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Ultimate History of Video Games, Volume 1 Steven L. Kent / Brožovaná
common.buy 21.27
A Course in Miracles Foundation for Inner Peace / Brožovaná
common.buy 35.40
Jacked David Kushner / Brožovaná
common.buy 13.31
Learning C# by Programming Games Arjan Egges / Pevná
common.buy 59.81
PRIPRAVUJEME
Chinese Food Made Easy Ching-He Huang / Pevná
common.buy 23.09
Otto Wagner, Adolf Loos, and the Road to Modern Architecture Werner OechslinLynnette Widder / Pevná
common.buy 128.31
Texas! Lucky Sandra Brown / Brožovaná
common.buy 7.25
Wood Utilization / Pevná
common.buy 158.27
Auctioning David Bomberg Grace Brockington / Brožovaná
common.buy 28.74
Wood Characteristics Christoph Richter / Pevná
common.buy 222.63
Jugendarbeitsschutzgesetz im Kontext seiner Historie Tobias Manner-Romberg / Brožovaná
common.buy 34.59

3D Game Programming focuses on all the elements making up a 3-D first-person shooter game engine using a bottom-up approach. By following the easy-to-read text, the reader will learn how to create his or her own next-generation 3-D game engine with support for vertex and pixel shading GPU techniques (via Cg and HLSL), dynamic lighting and shadowing (via stencil shadow volumes), geometric meshes, audio, artificial intelligence, physics, environmental reflections, refraction and advanced lighting techniques such as High Dynamic Range lighting. Dealing with the cross-platform programming of 3-D Games for both Linux/MacOS X (via OpenGL/GLUT) and Windows (via DirectX 10 or OpenGL/GLUT) platforms, this book bridges an existent rift in the game development community. In addition to covering these APIs in-depth, the reader is also introduced to other game programming topics such as game development techniques and methodologies, particle systems, shader-based special effects, physics-based animation and artificial intelligence, making this the most comprehensive game programming guide around.

Informácie o knihe

Celý názov 3D Games Programming
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2008
Počet strán 688
EAN 9781844808779
ISBN 1844808777
Libristo kód 04269196
Nakladateľstvo Cengage
Váha 1038
Rozmery 189 x 246 x 22
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet